пʼятниця, 24 липня 2015 р.

Декілька днів відпочинку


Минулого тижня я була у гостях в батьків. 
Вони живуть далеко від міста, у невеличкому селі, 
що надійно сховане від хижацьких обійм сучасного світу.


Я почуваюся одухотвореною, коли проводжу деякий час у селі. 
Мені подобається бути ближче до природи, до землі... 
Я відчуваю, що це і є справжнє життя!


Я прокидалась рано, коли вранішнє сонце, 
ще бліде, непевно плуталося серед крон високих дерев, 
що ростуть вдалині.


Зранку буває дуже холодно, і доводилося закутуватись 
у теплий светр, поки гаряча кава 
неквапливо зігріває моє тіло. 
Я обожнюю вранішню каву з корицею, 
і відпиваючи ковток, завжди спочатку вдихаю цей чудовий аромат...


Я насолоджуалась цими декількома днями відпочинку в селі.


Мама створила чудесний квітник і я хочу показати вам його.


В ньому ростуть різні види квітів. 
Я довго ходила по ньому, і не могла вийти. 
Тут було так гарно з усім цим багатством різних троянд і лілій.


Я зробила безліч знімків під час моєї невеличкої 
прогулянки по квітнику. 
Квітник був неймовірно гарним. 
Обіцяю найближчим часом показати більше фотографій.


Прекрасні квіти дарують натхнення.


Я була зачарована. Маю надію, ви також 
насолоджуєтесь серединою літа 
й тими подарунками, що пропонує липень...

Немає коментарів:

Дописати коментар