субота, 25 липня 2015 р.

Друге життя дарує насолоду

Я маю багато трав, зібраних у моєму саду.


Я склала зібрані гилячки у коробочки 
і тепер вони мають квадратний вигляд.)) 
Вони висохли і я поклала їх в тарілочки та вази, 
щоб вони ще й прикрашали мою кімнату, стоячи один біля одного. 
На них не падають промені світла, 
бо вікно виходить на північний бік 
і це збереже їхні цілющі властивості.


Ніжні пастельні кольори. Суцвіття білих квіток меліси 
та її сиві стебельця чудово виглядають 
поряд з темно-зеленим листям м'яти 
та синюватою холодністю лаванди. 
Задоволення для чуттів...



В нашому саду росте багато цих запашних трав, 
і з кожним роком вони все більше розростаються. 
Особливо багато росте у нас м'яти. 
Коли ми вперше посадили її у куточку біля тину, 
це була малесенька тендітна рослинка, 
зовсім не схожа на теперішній буйний чагарник. 
Саме зараз м'ята цвіте і я назбирала її, 
щоб кожен вечір мати змогу насолоджуватися чашкою чаю 
з цим запаморочливим ароматом.




Мої руки пахли травами, коли я збирала їх, 
і цілий день я провела у полоні духм'яної свіжості 
та піднесеного настрою.

Немає коментарів:

Дописати коментар