середа, 29 липня 2015 р.

Тканеві квіти на зеленому тлі

Прийшла мені думка - задекорувати пляшку з-під вина. Скрізь повно 
фотографій гарних пляшечок, баничок. І насправді задекорувати можна 
все, будь-який предмет. Такі предмети унікальні, їх не придбаєш 
разом з сусідкою та ще десятьма людьми. Я люблю гарні речі, але 
такі, щоб хоч якась деталь виокремлювалась із загального середовища,
 щоб щось було не так як у всіх.


Пригадую, в дитинстві була в мене подружка. Якось запросила вона 
мене у гості. Якщо хто ще пам'ятає, раніше дуже популярними були 
СЕРВАНТИ. Складали туди всіляке скло гарне, чи посуд, закривали 
дверцята і ні в якому разі більше туди не лазили. Хоча речі, що там
 були сховані, зазвичай були не тільки гарними, а й потрібними.
Одна річ мені дуже сподобалась - це був набір скляних рибок. 
Від дуже великої перекормленої старої рибини до зовсім малесенької. 
Я роздивлялася їх, милувалася... А потім якось пішли ми до подружки 
маминої погостювати у якійсь справі. І там, у серванті, я знову 
милувалася тими ж чудернацькими рибеньціями.

Зараз не ті часи, ті риби є мабуть у всіх, як згадка про, хоч і 
симпатичне, але масове виробництво. І хоча ті риби мені дуже 
подобалися, та скоро "приїлися". Навіть не згадаю, чи у всіх моїх 
знайомих вони були, чи може таки є виняток.
І от так приємно мені серед того масового мистецтва  бачити 
невеличку, гарненьку річ, яку можна вгледіти лише тут і більше ні 
в кого. Це приємно і це надихає до створення нових і нових милих 
дрібничок...)))

Немає коментарів:

Дописати коментар